דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היכן לחפש וכיצד מחפשים יעוץ גירושין איכותי 

מאת    [ 18/10/2010 ]

מילים במאמר: 762   [ נצפה 2950 פעמים ]


המילה גירושין מעלה בכל אחד ואחת קונוטציה שונה. עבור אנשים מסוימים, משמעותה, מלחמה ולכן, הם מתקשרים עם הצד השני אך ורק באמצעות עורך דינם. אנשים אחרים רואים את הליך הגירושין כמצב שבו צריך להתפשר ולכן, הם מתעניינים ביעוץ גירושין.

התנהלותו של הליך הגירושין תלוי בהתנהגותם של הצדדים ובנכונותם להתפשר. כאשר בני הזוג מצליחים להגיע להסכמות ביניהם, הם מגישים את הסכם הגירושין לבית המשפט ובזאת בא על סיומו הליך הגירושין, ללא ריבים וללא הוצאות כספיות גבוהות.

אולם, בהעדר הסכמה, יאלצו הצדדים לנהל דיונים ארוכים בבית המשפט, והדבר יבוא לידי ביטוי גם בעוגמת הנפש וגם בהוצאה כלכלית נכבדה.

יש זוגות אשר מצליחים להגיע להסכם גירושין בכוחות עצמם אך רובם המכריע של הזוגות זקוק לסיוע של צד שלישי, כמו למשל יועץ גירושין.

יעוץ גירושין איכותי מסייע לצדדים לגבש הסכם גירושין ממצה, אשר יסדיר את כל ענייניהם  ויביא לסיומו של הליך הגירושין בצורה הטובה ביותר.

מהו יעוץ גירושין איכותי, היכן מחפשים אותו וכיצד?

מה הופך יעוץ גירושין לאיכותי?
יעוץ גירושין איכותי הוא יעוץ אשר ממלא את ייעודו והוא – להביא את בני הזוג להתגרש בהסכמה ולנסח הסכם גירושין אשר יסדיר את כל ענייני הגירושין.

לשם מימושה של מטרה זו, חייבים בני הזוג לרצות בהרגעת הרוחות ובשיפור היחסים ביניהם, על מנת לקדם את הליך הגירושין. ללא רצון אמיתי וכנה לגשר על המחלוקות, אין טעם לפנות אל יעוץ גירושין.

במסגרת יעוץ גירושין, פותחים בני הזוג את הנושאים הכאובים ביותר ויועץ הגירושין מסייע להם לפרוק את הכעס, להניח לו ולהמשיך הלאה, לשם סיומו של הליך הגירושין בצורה נאותה.

יעוץ גירושין איכותי חייב להיות סבלני למשבר בו מצויים המטופלים, לעודד את רוחם ונפשם ולעזור להם להתקדם עם התהליך שבו הם נמצאים.

יועץ גירושין טוב אינו עוסק רק בכיבוי שרפות אלא גם מלמד את הצדדים כיצד לנהוג זה עם זו בכבוד, כדי שיוכלו לשמור על מערכת יחסים תקינה כהורים לילדיהם.
במובן רב, נמדד יעוץ גירושין איכותי, במתן כלים לבני הזוג, כיצד לשמר את המצב הקיים ביניהם כיום, גם בעתיד.

יעוץ גירושין – היכן מחפשים?
תפקידו של יעוץ גירושין הוא לשפר את מערכת היחסים שבין בני הזוג המתגרשים, על מנת שיוכלו להגיע לכדי חתימה על הסכם גירושין בהסכמה. כמו כן, אם לבני הזוג ילדים משותפים, אזי תפקידו של יועץ הגירושין הוא להעניק כלים לשימור מערכת יחסים הורית טובה.

יעוץ גירושין הוא טיפול זוגי במובן זה ששני בני הזוג שותפים לו וצריכים לעבוד זה עם זו, בכדי להגיע אל המטרה. אולם, יועץ הגירושין משמש כמעין מפשר בין בני הזוג ועל כן, הוא אינו מטפל זוגי, במובן הקלאסי של המילה.

המשמעות היא כי יועץ הגירושין אינו חייב להיות פסיכולוג או איש מן הרפואה. ניתן לפנות אל יעוץ גירושין אצל עורך דין, מגשר או כל אדם אחר, בעל יכולת לגשר בין הצדדים בדרך אל הסכם הגירושין:

1. עורך דין : ישנם הרבה עורכי דין המשמשים גם כיועצי גירושין. עורך הדין יכול לשמש רק כיועץ או להיות גם במקביל, עורך דינם של בני הזוג. כך או כך, היתרון המרכזי בפנייה אל יעוץ גירושין אצל עורך דין, הוא הידע המשפטי של המטפל. באופן שכזה, מכוון עורך הדין את הצדדים לקראת הסכם גירושין נכון משפטית.

2. פסיכולוג : הפסיכולוג הוא בעל כלים מקצועיים לטפל בשורש הבעיה אשר אינה מאפשרת לבני הזוג להתפשר זה עם זו ולהסכים על ענייני הגירושין.

3. מאמן אישי :  אימון אישי הפך בשנים האחרונות להצלחה גדולה כאשר הוא מצליח לפתור את הבעיות הסבוכות ביותר של המתאמן ולאפשר לו להגיע למטרה שהציב לעצמו. בני זוג המבקשים להגיע להסכם גירושין מוסכם, יכולים בהחלט לפנות למאמן אישי אשר יוביל אותם אל המטרה.

4. מגשר: אדם המשמש כמגשר, בין אם הוא עורך דין ובין אם לאו, ניחן בכישורי פישור יוצאים מו הכלל. על כן, ביכולתו להעניק יעוץ גירושים מוצלח לצדדים ולנסח עבורם את הסכם הפשרה.


כיצד מחפשים יעוץ גירושין?
כאמור מעלה, יועץ הגירושין יכול להיות עורך דין, מאמן אישי, פסיכולוג או כל אדם אחר, בעל יכולת לפשר בין בני הזוג. חיפוש אחר יועץ גירושין יתחיל ראשית כל בחברים, בני משפחה ומכרים אשר פנו אל יעוץ גירושין ובזכותו, הגיעו להסכם גירושין.

אפשרות נוספת היא לאתר עורך דין טוב לדיני משפחה, אשר משמש גם כיועץ גירושין. גם כאן כדאי להתחיל את החיפוש בתשאול משפחה וחברים.

מכירים מטפל זוגי עמו אתם חשים בנוח? בדקו אפשרות להגיע אליו לייעוץ גירושין.

כאשר אינכם מכירים מועמד מתאים שיכול לשמש כיועץ הגירושין שלכם, תוכלו לגלוש ברשת ולמצוא יועץ גירושין, בעל שם והמלצות, כך שניתן יהיה לפנות אליו ולקדם את הליך הגירושין.

יעוץ גירושין איכותי הוא יעוץ שמסתיים בחתימה על הסכם גירושין הוגן וראוי בין בני הזוג. איכותו של הייעוץ נמדדת גם במתן כלים לשימור מערכת היחסים התקינה, אליה הגיעו בני הזוג. לדבר חשיבות רבה, כאשר לבני הזוג יש ילדים משותפים. יועץ הגירושין יכול להיות עורך דינם של הצדדים, פסיכולוג, מגשר או כל אדם אחר, בעל יכולת לפשר בין בני הזוג.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב